Klacht: 8SF inverter airco Werkt niet vanaf het begin

Heb een “stille” airco gekocht bij vantubo b.v. welke vanaf de eerste week dat ik hem gebruik problemen veroorzaakt. De airco schakelt na even gekoeld te hebben uit en komt met een storings lampje en schakelt na ca een minuut weer in. Het gevolg is dat je daar wakker van wordt, het niet voldoende koelt en de buren er zelfs over klagen. Bedrijf heeft de airco na de zomer een keer meegenomen en “getest” en niks kunnen vinden. Ze geven nu aan dat ik het filter moet worden vervangen van een airco die nieuw is. Dit heb ik toch gedaan en wat natuurlijk niet hielp. Onderstaand een filmpje van een test die ik zelf gedaan heb door deze een middag aan te zetten. De begin temperatuur was 25,6 grd en na 3 uur koelen was de temperatuur nog geen graad gezakt. Ik weet niet wat dit bedrijf doet om te testen maar het is niet echt ingewikkeld om de storing te reproduceren . Zie filmpje:

Vantubo wil kosten in rekening brengen om de airco na te kijken maar ik heb daar niet zo vertrouwen in omdat ze de eerste keer al niks konden vinden.

Ieder service gericht bedrijf had al lang een vervangende unit gestuurd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vantubo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snuf72