Klacht: 85 Kerstkaarten nog steeds niet bezorgd.

[email protected] op 23 december 2019 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 13 december bij de Etos in de Bilt 85 kerstkaarten op de bus gedaan. Nu 23 december nog geen enkele kaart bezorgd. Deze kerstkaarten hebben wij speciaal laten drukken ter nagedachtenis van ons huwelijk dit jaar. Tevens ook foto’s er aan toegevoegd. Tot op heden zijn de kaarten nog niet bezorgd.

Sandd belooft dat wat voor 18 december in de bus zit voor de Kerst bezorgd wordt (of dat ze daar hun best voor doen).
Sandd heeft een wanprestatie geleverd of liever gezegd helemaal geen prestatie geleverd en daarom leg ik graag een claim bij hun neer. Gezien het feit dat wij aantoonbaar kosten hebben moeten maken voor het drukwerk, fotoprints en de zegels van Sandd (ongeveer (300 Euro) eis is dat Sandd aan ons deze kosten vergoed. Uiteraard kunnen wij desgewenst de rekeningen overleggen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sandd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sandd nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]