Klacht: 8 daagse zon vakantie ?

op 19 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik bied op 18 september voor een verrassingsvakantie voor 8 dagen naar de zon.
Helemaal te gek want na een nare periode van 5 jaar waren we er wel aan toe.
We konden naar Griekenland, Cyprus, Portugal of Spanje ibiza of canarischeeilanden.
Nou helemaal super dacht ik, ik had 400 geboden en daar had Ik ook voor gewonnen.
Dan komen die addertje onder het gras vandaan.
In september kon er niet meer geboekt worden en in oktober kwam er 50 euro pp bij.
Oke 500 euro is Nog te doen dachten wij. 20 euro annuleringsverzekering ook afgesloten dus we zijn er klaar voor.
Oh als u niet wil vertrekken vanuit Brussel, Heeze of Eindhoven dan kunt u dat uitsluiten Door 25 euro pp per vliegveld te betalen.
Ik denk Nog: Ik woon 35 kilometer van schiphol af dus daar houden ze wel rekening mee, nou dat gebeurde dus niet, dus werd het Brussel.
Ik wilde alleen maar geld besparen want we doen niet voor niets zo’n vakantie toch.
Oh 75 euro om mijn auto een week te stallen daar kwam er ook nog ff bij. Pffff dat gaat wel oplopen zo.
Afijn we waren er echt aan toe dus we zien wel.
Krijgen we op 6 oktober te horen dat we naar Lloret de mar gaan.
Huh ? Costa brava ? In oktober ?? Is toch geen mooi weer meer daar dachten wij.
Ook dat klopt 4 dagen regen gehad storm en onweer, zo kan ik nog wel ff doorgaan, ook hotel was vochtig en schimmel afijn auto gehuurd want na 3 dagen hotel wisten wij het ook niet meer.
Gehele vakantie heeft ons uiteindelijk 1100 euro gekost, ik schreeuw het van de daken, dit is echt schande Hoe jullie mensen behandelen, ik hoop op antwoord van jullie.
Een super teleurgestelde sandra.

Dat u de mensen aanbied wat u belooft, want Costa brava kwam niet in jullie aanbieding voor, en dat jullie rekening houden met het vertrekpunt i.p.v daar ook nog extra voor te laten betalen, ik vindt het echt triest om zo met mensen om te gaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 oktober 2016 om 18:22 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw arrangement.

Wij hebben de veilingtekst bekeken, echter stond alle informatie specifiek vermeld in de veilingtekst omtrent de bestemmingen en de extra kosten.

Hieronder vindt u de informatie terug:

Wat wordt er geveild?

8 dagen naar een badplaats in Spanje, Portugal, Griekenland of Cyprus
Verblijf 7 nachten in hotel of appartement o.b.v. logies
Retourvlucht vanaf Amsterdam, Eindhoven, Brussel of Weeze
Handbagage (10 kg)
Voor 2 personen

Data

Heenreis mogelijk t/m oktober 2017.
Met uitzondering van juli, augustus en de kerstvakantie.

Toeslagen
• Bij aankomst op een zaterdag of zondag geldt een extra toeslag van € 30,- p.p.
• Bij vertrek in april geldt een toeslag van € 25,- p.p. en in mei een toeslag van € 50,- p.p.
• Bij vertrek in juni en september geldt een toeslag van € 75,- p.p. en in oktober een toeslag van € 50,- p.p.
• In de herfst- en voorjaarsvakantie periodes geldt een toeslag van € 99,- p.p.

Luchthavens

• Je vlucht vertrekt vanaf Amsterdam, Eindhoven, Brussel of Weeze
• Wil je 1 van deze luchthavens uitsluiten? Dan is dit mogelijk tegen een toeslag van € 25,- p.p. per luchthaven

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen. Mocht u een inhoudelijke klacht hebben omtrent het arrangement, dan kunt u contact opnemen met de aanbieder \" Vliegreis Europa\".

Diana,
Webcare VV