Mijn Klacht:
Slechte service ooit van DHL ik wacht nou al 7 dagen voor mijn pakket en elke keer krijg ik wat anders te horen o.a afspraken maken en niet nakomen en se zeggen dat de bezorger langs is gekomen nou ten eerste als hij langs is gekomen is hij verplicht een briefje achter te laten ten 2 dat pakket is mogelijk om bij de buren achter te laten ten derde al die dagen hield ik alles in de gaten er is geen hond langsgekomen of aangebeld behalve PostNL die komen teminste hun afspraken na en wow wat een service alles is altijd op tijd maar DHL hmm leugen boven leugen en klanten maar aan de lijntje houden SLECHTSTE SERVICE OOIT zowel de leugenaars klantenservice en leugenaar nr 2 de bezorger die zegt hij is langs gekomen en mij niet thuis heeft aangetroffen hhh dat is helemaal mis als ik al die dagen me straat in de gaten hou wnnr hij langs zou komen dus dat vriendjes politiek en leugens in jullie kluisjes bewaren en zorg voor een goede service dan mensen leugens en hoop geven op iets die niet of nooit zal komen
Gewenste Oplossing:
Tevreden zij op DHL en selektvracht ? Hhhhhhhhhh de grap van 2014 en 2015 hhhh na dit zal ik nooit te vreden zijn stelletje leugenaars

