Klacht: 6e in de rij gratis boodschappen

op 13 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op 9 mei om 20:50 kwam ik met mijn vriendin bij Jumbo (Maastricht) binnen. Wij hadden haast. Ik ga speciaal naar Jumbo omdat we daar nooit lang hoeven te wachten i.v.m jullie beleid (alle kassa’s open bij 4 klanten in de rij).
Tot mijn grote verbazing zag ik dat er 2 lange rijen stonden en er 2 kassa’s gesloten waren, dit had ik nog niet eerder meegemaakt bij Jumbo filialen. Ik dacht toen wel even he (gratis shoppen)!!! We hadden haast en niet heel veel nodig maar ik ging met mijn boodschappen naar de kassa, ik kwam als 7e in de rij en dacht even kijken of mijn voorgangers moeten betalen, ja hoor een meisje moest gewoon haar boodschappen afrekenen en ik vond daar wat van (ik zei: moet zij afrekenen?). Dat meisje was 5e in de rij en vond het ook vreemd maar durfde er niets van te zeggen/vinden.
Inmiddels werd er wel actie genomen om zo snel mogelijk een extra kassa te openen, het werd erg rommelig.
Het meisje voor mij rekende ook af, vond ik ook vreemd maar dat was een collega die daar ook werkt.
Ik was aan de beurt ik had 4 donuts ter waarde van € 1,00 en ja hoor ik moest afrekenen, Ik vond dat belachelijk, er werd gediscussieerd met een leidinggevende (dame). Geef maar geld terug, dat kon niet omdat ik al betaald, het meisje (medewerkster) dat voor mij stond werd gevraagd om mij € 1,00 te geven dan krijgt zij dat later wel terug. Ik zei dat wil ik niet en ik hoef mijn geld niet terug, Het gaat niet om die € 1,00 maar om het beleid. Toen mijn vriendin moest afrekenen (zij stond nog verder achter mij in de rij) was ik helemaal teleurgesteld en dacht ik hou mijn mond en ga wel een klacht sturen.

Ik kom vaak bij Jumbo Zwolle daar heb ik 1 x meegemaakt dat iemand 5e in de rij was en die krijg zijn boodschappen ongevraagd gratis mee, dat is reclame en daar wil dan ook een compliment voor geven.

Wanneer de boodschappen van mijn vriendin vergoed worden. ( volgens mij €10,00)
En het beleid uitgevoerd blijft worden.
Advies voor de kassa medewerker ga nooit in discussie met een klant
Wat is nou € 1,00.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dionlemmens