Klacht: 63 Euro kwijtgespeeld.

op 18 september 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Op woensdag 26 juli 2017 werd ik door een vrouw opgebeld: bla, bla, bla,… Ze zou me een mail sturen op vrijdag.
Ik zou 2 weken tijd krijgen om al dan niet in te gaan op het voorstel. Als ik akkoord gin betaalde ik 63€, zoniet moest ik de mail beantwoorden. Eén probleem: er kwam HELEMAAL GEEN mail!
Een paar weken later kreeg ik telefoon waarin gezegd werd dat de mail geopend werd (niettegenstaande ik nooit een mail ontvangen heb) en de 2 weken bedenktijd over waren en ik bijgevolg dringend 63€ moest betalen. Nog geen uur later ontving ik een mail én een sms met de betaalgegevens, rekeningnummer, mededeling en bedrag.
Op 22 augustus betaalde ik het saldo van 63€ en liet dit per mail ook weten. Daarin vroeg ik ook om de eerste mail nog eens door te mailen aangezien ik die eerste mail nooit ontvangen had en ik nog geen kijkje had kunnen nemen op de website… geen antwoord natuurlijk.

Ik wil mijn geld terug!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnekeDevos