Klacht: 623,17 overgemaakt niet ontvangen

Sihemmatta22 op 03 april 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een bedrag overgemaakt naar clobal collect essent naar reknrNL14RABO0155503219 ik heb altijd naar dit rek nr overgemaakt en nu zegt essent dat dit rek nr niet bekend is en dus ook nooit is binnengekomen bij essent en is mijn geld weg!! Ik wil mijn geld terug dit op Ik heb bewijs.

Mvg sihem matta

Als ik mijn geld terug heb die ik naar jullie heb gestort!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 april 2018 om 10:24 geantwoord

04-Apr-2018 De heer, mevrouw Matta per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door