Klacht: 5959-Telefuture

op 22 mei 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Ik heb hier niet om gevraagd en wil niet meer voor betalen!
Ik heb dit niet nodig! Hoe kan dit stoppen!
Met vr groet
Magreet Groenveld-de Boer

Als ik hier niet weer hoef te betalen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Telefuture

1 jaar geleden - Beste, Telefuture verwerkt sms-berichten. Om een sms te versturen is er een bepaalde techniek nodig en Telefuture levert deze techniek. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zoals radiostations, tv zenders, de overheid, banken, en aanbieders van digitale diensten SMS berichten kunnen versturen naar consumenten. Om een SMS van A naar B te krijgen heb je een gateway nodig en dat is precies wat Telefuture is. Bent u lid geworden van een abonnementsdienst dan heeft u “OK” ingezonden naar een zogenaamde shortcode (4-cijferig-nummer). Sms het woord “STOP” naar de 4-cijferige code die bovenaan de ontvangen SMS berichten staat om af te melden. Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.payinfo.nl. Op deze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe u dit aan kunt pakken. Wij hebben de aanbieder van de dienst op shortcode 5959 verzocht per mail contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet ^SF Webcare Team Telefuture

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Telefuture

11 maanden geleden - Beste, Mogen wij u vragen om het ticket af te sluiten. Met vriendelijke groeten Salessupport

Alle klachten die gemeld zijn door magreet groenveld