Klacht: 500,00 e teveel betaald per abuis

op 06 september 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

ik heb per buis op 27-7 2 maal 250,00euro overgemaakt naar Envoy service limitid. op rekening BF920c81759dd 11200002885957695p
SCEU7263644 Ideal
RBS fund transworld Iday AP

Ik zou graag willen dat ik deze 500,00euro terug zou krijgen op mijn rekening NL83 RABO0171033035 tnv caj van dalen. Ik kan u de kopie van mijn bankafschrift sturen per email als u dit zou willen. Ik ben 76 Jaar en heb dit per ongeluk overgemaakt omdat ik in de war was.
n

Ik zou tevreden zijn als ik mijn 500,00euro terug zou krijgen, Maar ik weet niet hoe ik dit verder moet doen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 07 september 2016 om 08:40 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door corina 74