Klacht: 5 weken te laat geleverde fauteuils met schade

op 16 juni 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Een gebed zonder eind..

In week 2 van 2017 hebben we, na een erg slechte ervaring met een amateuristische verkoper bij Montel in Utrecht, uiteindelijk 2 fauteuils aangekocht. Omdat deze aankoop op een zo onbeschofte, arrogante wijze tot stand leek te komen, is de aankoop door tussenkomst van de storemanager op een nette manier rondgemaakt. We hebben de zaak enigszins met een gemengd gevoel verlaten. De fauteuils waren toegezegd in een specifieke kleur en stof. Vijf weken na de aankoop bleek echter dat dit niet leverbaar was. Uiteindelijk een nieuwe stof uitgekozen en na 17 weken, meer dan 5 weken later dan afgesproken ,de stoelen ontvangen. Helaas bleken er plooien in de bekleding te zitten en moet er een servicemonteur van Montel dit bij ons thuis komen beoordelen. Een eerste afspraak werd niet nagekomen. Desbetreffende monteur zou om 7 uur de stoelen beoordelen, maar had dit klaarblijkelijk niet goed doorgekregen. Een tweede afspraak geprobeerd in te plannen. Nu weer 3 weken later een tweede afspraak kunnen inplannen met een vaste datum en tijdstip vanuit Montel voorgesteld. Ruim van tevoren deze afspraak geprobeerd om te zetten, aangezien wij op het voorgestelde tijdstip niet aanwezig kunnen zijn.Dit blijkt geenszins mogelijk en de enige mogelijkheid is nu om 75 euro onkosten vergoeding aan Montel te betalen. Gezien de voorgeschiedenis zou enige flexibiliteit gewenst zijn 23 weken na de aankoop van meer dan 2.5k bij Montel.

Wij hopen over een x aantal weken een positieve recensie te kunnen plaatsen wanneer de gebreken zijn opgelost..

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 16 juni 2017 om 10:11 geantwoord

Beste Vincent Klink,

Mijn excuses voor deze vervelende ervaring. Ik kan me voorstellen dat dit geen prettig gevoel is en wil graag naar uw order kijken. heeft u voor mij het ordernummer aub? Dan zal ik uw dossier in behandeling nemen en kijken naar een passende oplossing.

Julia - Webcare Montèl

Heeft op 19 juli 2017 om 11:52 geantwoord

De klacht is nog steeds niet opgelost...

Dit is het ordernummer D10KDG van 04.02.17

Groeten,

Vincent

Reactie van de melder van de klacht vwklink

4 maanden geleden - De klacht is nog niet opgelost en krijgt nu de status "opgelost" kan dit aangepast worden?

Alle klachten die gemeld zijn door vwklink