Klacht: 5 weken moeten wachten op reparatie ! En binnen garantie nog steeds geld vragen !

op 13 augustus 2018 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Mijn Acer heb ik nog maar van januari, nog binnen de garantie dus. Het duurt nu bijna 5weken dat mijn laptop al verzonden is ter reparatie en nu krijg ik pas bericht dat mijn reparatie buiten de fabrieksgarantie valt. Kennelijk was er een probleem met mijn oplader en rekenen ze een nieuwe aan. Moet dit 5weken duren om dit probleem pas te melden?? Terwijl er veel meer problemen waren als dit is dit het enige waar over gesproken wordt. Nu wordt ik voor de keuze gesteld om ofwel 60 euro te betalen voor een nieuwe oplader ofwel men laptop zonder reparatie terug te zenden. Hier zou ik dan ook 20 euro voor moeten betalen , dit alles terwijl mijn laptop in garantie is. Dus na 5 weken zonder laptop en 20 euro minder is er dus helemaal niets veranderd!

Als er niets wordt aangerekend voor de retour van deze laptop, dit zou toch het minste zijn wat ze kunnen aanbieden na zo een slechte service! Ze zouden ook ter compensatie van al deze problemen mij een nieuwe adapter kunnen opsturen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Wij hebben uw klacht ontvangen. Het spijt ons te horen dat u de service als dergelijk heeft ervaren. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Jolienvangoethem, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, Een van onze medewerkers heeft contact gezocht met de verkoper via waar het systeem aangemeld is voor reparatie, wellicht kunt u met hen contact opnemen hoe verder. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht Jolienvangoethem

3 maanden geleden - Beste, Ik werk elke dag van 9tot 18u. Dus tussen deze uren ben ik moeilijk bereikbaar. Hopelijk verneem ik verder nog iets via de verkoper. Jolien

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Jolienvangoethem, Hartelijk dank voor uw reactie, wij zullen contact opnemen met de verkoper en alle verdere communicatie via E-mail laten verlopen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Jolienvangoethem, We hebben vernomen dat het toestel inmiddels via Bol.com weer naar u retour is gegaan. We hopen dat het toestel spoedig bij u aan komt en naar tevredenheid is gerepareerd. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 14 september 2018 om 13:03 geantwoord

Beste mevrouw van Goethem,

Uw toestel is inmiddels terug naar u gestuurd. We hopen dat hiermee uw klacht is opgelost, en u het toestel naar behoren kan gebruiken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u reageren op de email van een van onze medewerkers, of eventueel telefonisch: 088 4560000 (lokaal tarief).

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jolienvangoethem