Klacht: 4e wachtende klant/boodschappen gratis

op 15 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ben vandaag bij de Jumbo in het Roercenter in Roermond geweest voor paar boodschapjes. Aangezien alle kassa’s bezet waren en ik overduidelijk de 4e wachtende klant was in de rij, heb ik met pijn en moeite dit aangegeven bij de dienstdoende cassiere. Er ontstond een vervelende discussie en die ging over het feit dat de cassiere niets over deze regeling wist en dat ik niet bij haar moest zijn. Met het schaamrood op mijn gezicht en een heel ongemakkelijk gevoel had ik meteen spijt van mijn opmerking. Ben uiteindelijk met mijn kassabonnetje van 32,85 naar de klantenservice gelopen waar ik uiterst vriendelijk werd geholpen door een jonge medewerkster. Het feit dat je als klant je bijna moet verdedigen dat je de 4e wachtende klant bent en je pas gelijk krijgt als de camarabeelden dit tevens uitwijzen, maakt dat je je als klant niet gehoord voelt. Verder zie ik dat deze regel ook ongemak geeft bij het personeel, kortom: een regel die ongemak en onduidelijkheid oproept of zelfs fraude uitlokt voor mensen die er juist op uit zijn de 4e wachtende in de rij te zijn. Uiteindelijk heb ik mijn aankoopbedrag retour gekregen na dat duidelijk werd dat ik in het gelijk gesteld werd. Geen fijn gevoel aan over gehouden…!

Ik ben tevreden wanneer zonder onnodige discussie en goede en duidelijke kennis bij de cassieres deze regel wordt ingewiligd. Liever geen service als deze, zodat er voortaan geen onnodige discussies over welles/nietes ontstaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marionsampers