Klacht: 4e wachtende in de rij

op 21 juli 2016 over Vomar in de categorie Supermarkten

Op vrijdag 15 juli was ik in de Vomar in Literatuurwijk,Almere. Ik was de 5e wachtende in de rij, en achter mij waren er nog 2 wachtende. Er stond niemand bij de kassa. Wij hebben met z’n allen wel 10 minuten gewacht voordat er iemand kwam. Toen heb ik gezegd dat ik zo lang in de rij heb gestaan en dat ik mijnboodschappen gratis wilden,omdat ik de 5e wachtende was. De dame heeft snel een kassa opengedaan en gezegd dat er kassa’s niet werkte. En dat dan de regel niet geldt. Maar dan vind ik dat er iemand ons op z’n minst had kunnen inlichten in plaats van ons daar zo lang te laten wachten. Ik vind, en ik denk meer met mij dat si de de ‘nieuwe’ Vomar is geopend dat het heel erg is achteruitgegaan. Heel veel producten zijn er niet meer en de service is niet meer zoals het was. Erg jammer.

Als ik mijn boodschappen alsnog vergoed krijg. En dat er wel vriendelijker gedaan mag worden als er iets gevraagd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gitanjali