Klacht: 4e in rij

op 15 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kom net van de Jumbo, televisiebaan in IJsselstein. Ik was de 4e in de rij en dat werd bevestigd. Er was maar 1 kassa open en Ik kon bij andere kassa mijn spullen op de band leggen en er werd vrolijk gezegd 10,75. Ik zeg: “ik was de 4e in de rij”. Zegt de cassiere dat er mensen met mandjes tussen stonden die bij de service balie hadden moeten gaan staan. Daar heb ik toch geen boodschap aan??? Ik had een karretje en sloot netjes aan in de rij bij de kassa en was nr. 4. Maar ik moest toch betalen. Dit is geen service. Het gaat me niet om het bedrag. Het was geen groot bedrag. Maar het gaat om het principe. 4e in rij, is 4e in rij

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er netjes gereageerd was, ik had recht op de gratis boodschappen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleine de Koning