Klacht: 4e afspraak aan het inplannen

op 11 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 5 juli heb ik mijn telefoon laten vallen in de stad en helaas was mijn scherm gebroken. Ik heb besloten een afspraak te maken om mijn telefoon op te laten halen op het adres van mijn vriendin, op zaterdag 7 juli. Heel de zaterdag thuis geweest om er om 3 uur achter te komen dat de koerier naar mijn thuisadres is gereden en vervolgens aangeeft dat ik niet aanwezig was. Ik hiervoor bellen, 15 minuten in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik verder niets anders kan doen dan de afspraak om te plannen.

Wat er was gebeurd is dat DynaSure de adreswijziging niet heeft doorgegeven aan DynaLogic. Je zou denken dat deze bedrijven een stabiele communicatie met elkaar hebben.

Deze volgende afspraak is ingepland voor maandag 10 juli op het adres van mijn werk. Ik heb hier een bevestigingsmail van gekregen en dacht dus dat alles goed. Dus ik check maandag ochtend de track & trace om erachter te komen dat Dynalogic er van overtuigd is dat ze de levering hebben voltooid om zaterdag 8 juli om 21:28 op het adres van mijn werk, waar op dat moment helemaal niemand aanwezig was. Ik nogmaals hiervoor bellen, weer 10 minuten in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat er opnieuw iets fout is gegaan en dat ik hierover teruggebeld zou worden. Na 5 uur was ik nog steeds niet terug gebeld en op de track & trace was ook geen aanpassing gemaakt dus heb ik maar weer terug gebeld. Deze keer gelukkig niet in de wacht hoeven staan.

Dus voor mijn derde belletje kreeg ik Ilias aan de lijn en hij zou dit voor mij gaan regelen en binnen 5 minuten een mailtje naar mij sturen met de bevestiging van mijn nieuwe afspraak voor dinsdag 11 juli. Toen ik dit mailtje na 4 uur nog steeds niet heb ontvangen heb ik de hoop maar opgegeven voor die dag en heb ik besloten vandaag weer terug te bellen.

Gelukkig kreeg ik vandaag Ilias weer aan de lijn, maar hij kreeg de juiste menen niet aan de lijn en kon dus weer niets voor mij betekenen. Nu heeft hij de afspraak gemaakt om mij om 3 uur vandaag, dinsdag 11 juli terug te bellen. Inmiddels verwacht ik hier niet heel veel van, maar w zullen het zien.

Ik baal ervan dat ik enorm veel telefoonkosten maak, om vervolgens allemaal dingen beloofd te krijgen die vervolgens niet waargemaakt worden. En dat terwijl ik meer dan 10 euro per maand betaal.

Ik ben tevreden wanneer ik een werkende Iphone ontvang, voordat ik op vakantie ga over 2 weken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte heer Boyé,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door JamiroB