Klacht: 4de wachtende

op 29 mei 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

Vomar heeft al een tijd borden hangende van 4de wachtende in rij boodschappen gratis. Ik ben een trouwe klant bij spaarneboog en was nu weer 4de wachtende en bij alle andere kassa’s ook ik dacht zeg het nu een keertje wel! De vrouw die kwam kijken beweerde van niet. Want aan een andere kassa stonden maar 2 klanten ja die andere zijn onder tussen al weggewerkt! Ik snap best dat zij word afgerekend wanneer er te veel gratis boodschappen worden weggegeven omdat ze moet zorgen dat er genoeg kassa op blijven maar die frustratie hoeft ze niet op mij af te rekenen! Ik ben belachelijk geholpen! Ze was meteen geïrriteerd en stond me absoluut niet netjes te word! Ik ben een trouwe klant! Dat is jullie salaris! Tuurlijk wil ik me boodschappen betalen jullie hebben deze regel zelf bedacht! Als jullie niet netjes houden aan de regel die jullie immers zelf bedacht hebben haal het dan weg!

Vriendelijk normaal en met respect geholpen worden! Deze regel van 4de wachtende goed handhaven anders borden weg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lamlul