Klacht: 4de in de rij

op 18 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

vanmorgen heb ik boodschappen gedaan bij de jumbo (geerde in etten-leur). daar kwam ik als 4de in de rij (wel een schuine rij omdat ik anders in de groente stond en er niet langs kon om achter de laatste mannelijke klant te sluiten).
de kassière zag dit en opende er snel een kassa bij open (deed ze netjes)
toen ik aan de beurt was attendeerde ik de kassière erop dat ik volgens mij 4de in de rij was en vroeg hoe het zat met de reclame die ze hierover maakte (heb dit namelijk nog nooit mee gemaakt). de kassière zei dat ze het ging navragen, door de oor communicatie ging een collega (niet gezien wie) het checken. aan de conversatie te merken klopte het dat ik 4de was, de kassière melde het totaal bedrag van mij en vroeg wat te doen. en ineens werd er verteld dat haar collega aan de andere kant van het oortje zei dat ik de 3de klant was! erg vreemd. buiten dat stond ik al geruime minuten te wachten, werd ik aangestaard door medeklanten en voelde ik me niet serieus genomen (eerder afgescheept) en ook nog een voor schandaal staan.

ik zal er nooit meer op attenderen en betaal wel gewoon. want ging nu met een enorm rotgevoel naar huis! en dat voor een winkel waar ik al mijn boodschappen haal week in week uit.
erg spijtig deze ervaring.

geen idee!

jumbo
geerkade etten-leur

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snowlo