Klacht: 45 minuten vastgezeten in van de parkeergarage

op 15 december 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Op 26 november jl.heb ik bij u een klacht ingediend mbt het 45 minuten vastzitten in de lift van parkeergarage aan de trompsingel in Groningen. Samen met 11 andere personen hemberebben we schade ondervonden door het missen van het eerste deel van het concert in de Oosterpoort op 22 november jl. Ik heb van u een bevestiging ontvangen van mijn mail maar verder niets meer vernomen. Wij wensen nu zsm een gebaar van uw kant anders rechtsbijstand wordt de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld daar u in gebreke bent gebleven zowel wat de directe hulp betreft op 26 nov. als in reactie op mijn klacht.

Ik ben pas tevreden als u direct antwoord op mijn verzoek om schadevergoeding en dit geldt evenzeer voor de anderen gedupeerden van wie ik de namen en persoonlijke gegevens heb. Bovendien heb ik twee filmpjes waarin de situatie te zien met oa. de hulp van de brandweer in Groningen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeezwaluw