Klacht: 449 euro crediteringskosten voor niet geleverd product

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs zijn wij voor de gek gehouden door onderstaand bedrijf via website www.maai-robot.com. Wij hopen ons probleem nog op te kunnen lossen en willen andere mensen behoeden voor soortgelijke problemen. Via reviews op internet zoals trust pilot is ook veelvuldig te lezen hoe onkundig en onrechtvaardig er gehandeld wordt. Tevens beschikken zij over meerdere webshops.
We hadden een apparaat besteld (zie mail hieronder), voorradig en zou binnen enkele dagen geleverd worden. Dit gebeurde niet, wel direct DHL code. Na nabellen belofte gekregen maar weer niets. Nogmaals gebeld (overigens heel moeilijk hen aan de lijn te krijgen) en besloten met de heer dat we wilden annuleren. Hier zou ik een mail voor moeten sturen (Gedaan, kan ik jullie nog sturen indien gewenst).
Geen antwoord. Lang gewacht. Maar weer eens gebeld (vele pogingen) en ons rot geschrokken van alle reviews en bang 1.799 euro kwijt te zijn.
Dhr. (C) zou het afhandelen Woe 26 mei, ik vroeg om een bevestiging per mail maar dat zou automatisch gaan.
Vrijdag nog niks gehoord dus ik weer gebeld. Toen werd ik heel onvriendelijk te woord gestaan (onbeschoft). Op site staat (het is geen op maat gemaakt product of zo) : HERROEPING EN RETOURNEREN BINNEN 14 DAGEN.
Toen een creditfactuur waar 449 euro crediteringskosten benoemd stonden. De rest wel betaald gekregen.
Voor een niet geleverd product waar bij zij afspraken niet na zijn gekomen. Ook terwijl dhr W zij dat hij het ging afhandelen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of mij verder kunnen verwijzen. Ik ben ten einde raad en baal er van dat deze onbeschofte manier van handelen. Ze lijken er nu mee weg te komen. Kijk svp ook naar andere reviews.
Alvast heel erg bedankt…

Zodra ik het geld weer op mijn rekening heb. Ik snap dat er iets van kosten aan verbonden kunnen zijn, maar geen 450 euro crediteringskosten! Voor een niet geleverd product.
Wellicht maximaal 50 euro kosten, maar zeker geen 450!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over www.maai-robot.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. DYKSTRA-HENDRIX