Klacht: 40 euro incasso vragen zonder ooit iets van zich te hebben laten horen

op 13 september 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Ik heb een bestelling gedaan bij salontopper. Ik was, vanwege vakantie etc. te laat met betalen van de factuur. Ik heb de factuur betaald en die dag kreeg ik ineens een sms van Segoria dat ik 40 euro aan extra kosten moest betalen. Ik heb per email contact opgenomen met Segoria en zij vertelden mij dat ze me meerdere malen hebben hierinnert, dat er een aanmaning van 13,50 is verstuurd en dat de boete nu is opgelopen. Ik heb geen enkele email of poststuk van ze gehad. Geen aanmaningen niets, alleen een sms. Ik heb hen gevraagd te bewijzen dat deze stukken wel zijn verstuurd want dat ik niet 40 euro ga betalen zonder dat ik er ooit iets van heb gehoord. Zij geven aan dit niet te gaan doen, ze zijn er wettelijk niet toe verplicht zeggen ze en ik moet die kosten snel betalen want anders gaan ze vervolgstappen nemen. Het is toch gek dat zonder enige communicatie en bedrijf zomaar enorme bedragen kan vragen en dat niet hoeft te bewijzen. Zo kan iedereen wel incassokosten aan elkaar gaan vragen.

Als de 40 euro aan extra kosten niet betaald hoeven te worden. Maximaal wil ik de herinneringskosten van 13,50 betalen omdat ik wel te laat was met betalen. Graag ontvang ik voortaan daar ook een schrijven van maar goed, dat is dan de maximale oplossing van mijn kant

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 14 september 2017 om 11:56 geantwoord

Geachte mevrouw Wagner,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door mvunen