Klacht: 4 keer valsheid in geschrifte gepleegd,aangifte is gedaan

op 14 mei 2020 over Post algemeen in de categorie Post

De klacht
Ge achte heermvr, 29-04-2020

Bij deze heb ik, post.nl account wat mij op zich heel goed bevalt.
Echter is het probleem,dat er inmiddels al 4 keer valsheid in geschrifte is gepleegd,hierin ook politie werk van gemaakt,aangifte moet nog gedaan worden.

Ik heb met de wijkagente een email correspondentie over dit incident.
Ik zou in eigen persoon moeten tekenen en mijn paspoort laten zien,voor ontvangst ( staat ook formeel in de verzending) dit is 4 keer al niet gebeurt.

Als ik de klacht op klachtenkompas.nl neer zet,krijg ik een hele onbeschofte reactie op mijn gestelde klacht.

Dit vind ik ten zeerste onbeschoft en zeer brutaal,en hufterig.

Ik heb hierin ook de postbode in persoon erop aangesproken,die negeerde mijn vraag en draaide zijn hoofd weg,en ging verder zonder enig excuses aan te bieden,door met zijn werk.

sinds ik meerdere klachten ook door geef,wat andere mensen ook doen,krijg ik hele rare emails.

Ik bestel een product,en normaliter is dit product binnen 3 dagen binnen,nu pas na een week.
Dan hier over weer een klacht ingediend,en het rare van de situatie is,post.nl blijft gewoon doorgaan met het hufterige als arrogante en misselijke gedragingen.

Post.nl heeft maar 1 ding wat telt,wij maken de wetgeving uit,u als klant heeft niks in te brengen.

Zo kan ik nog wel 4 a 4 volschrijven met asociale houdingen van post.nl klachten over post.nl.

Ik ga nu weer aangifte doen,van valsheid in geschrifte,aangezien post.nl overal schijt aan heeft,heb ik tevens het voornemen om naar kantonrechter te gaan,om mijn gal te spugen over al de voorgaande klachten over de misselijke houding van post.nl bezorgers.
Ik ben telefonische niet bereikbaar voor post.nl.
Als,dan kunt u mij bereiken via de mail,zodat ik indien nodig ermee naar de rechter kan gaan ( wat er dik in zit om te gaan).

Hopende u naar behoren te hebben ingelicht,
Groetjes,
Hans
De oplossing
dat dit stopt,en de postbode in kwestie word ontslagen.
Wat een aso gedrag,de postbode vind het wel goed,want post.nl doet er geen niks mee.

Een neerbuigend gedrag vertonen,dat kan post.nl zeer goed.
De regelgeving aan der laars lappen,doet post.nl zeer goed.
Ben inmiddels bij de geschillen-commissie beland,over de onbeschofte en zeer hufterige houding van post.nl

De zaak komt voor bij kantonrechter,deze juridische en gerechtelijke procedure is inmiddels in gang gezet.

Post.nl en de postbode mogen in eigen persoon zich gaan verantwoorden,waarom er al in 1 maand tijd 4 keer valsheid in geschrifte is gepleegd,dit al door gegeven aan de geschillen commissie

Ben voor post.nl telefonische niet bereikbaar,alleen via mail en deze mail adres heeft post.nl al.

Aangezien ik een post.nl account heb.

dat de postbode ontslagen word,na 4 keer valsheid in geschrifte gepleegd te hebben.

de zaak is inmiddels al naar kantonrechter.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Reactie van de melder van de klacht Hans van berg

4 maanden geleden - Wijzigen heden 14-05-2020 De zaak is door gegevendoor gestoten naar kantonrechter in Den Bosch ( daar is waar iedereen in Brabant zijn haar klachten kwijt kan). Aangezien post.nl toch eigen rechter blijft spelen,en aangezien ongeacht de redenen en aard van de klacht,wat mij opvalt,is dat post.nl de dienst uit blijft maken,en altijd een heel flauw excuses heeft,om ook maar een gediskwalificeerde antwoord te geven. Daar is post.nl erg goed in,tot betreurenswaardig heit toe. Post.nl zal het nooit toegeven,maar is wel gebeurd,heb de bewijzen in mijn bezit. En de postbode rijd lachend rond in zijn witte bus,die denkt bij zijn eigen,die heb ik mooi tuk hahahah. post.nl u bent onbekwaam in uw werk.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg