Klacht: 4 eetkamerstoelen

op 31 augustus 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eetkamer stoelen met wielletjes .verkoper heeft niet gevraag wat voor vloer wij hadden..
maar we hebben zachte vloer, dus nu rollen de stoelen haast niet.
na voren HELLEMAAL NIET.
service gebeld, maar ze zei, kunnen geen andere wielletjes onder.??
dus ik voor gesteld, deze terug en stoelen met poten , voor zelfde geld terug.
hopelijk komt goed. Anders
Maar verder op zoeken klacht.
E. Roelofse

Gewenste Oplossing:

Als klacht goed op gelost wordt.

Reactie van de melder van de klacht roelofse

8 maanden geleden - Dank u wel zo ver. Hopelijk komt dit goed. Vgr. e roeofse.

Reactie van de melder van de klacht roelofse

8 maanden geleden - Nog geen. Reacie gehoord van de Stoelen van Piet klerex.zeer teleurgesteld Schandalig gewoon. E.roelofse

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 25 september 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Roelofse,

Allereerst onze excuses voor de late reactie.

In uw order kan ik teruglezen dat uw melding uitgebreid met u is besproken. Helaas is uw klacht afgewezen omdat het niet om een defect aan het product gaat. Ook hebben we geen andere wielen of poten die we onder de stoel kunnen zetten. We hebben u daarom doorverwezen naar een extern bedrijf zodat u zelf voor de aanpassing kunt zorgen.

Mocht u toch nog vragen hebben kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Koen
webcare Piet Klerkx

Heeft op 25 september 2017 om 14:24 geantwoord

Moeten zelf iemand sturen om
Te kijken voor een oplossing.?

Reactie van de melder van de klacht roelofse

7 maanden geleden - Zo geen reclame plaatje voor deze winkel. Had meer verwacht ,jammer

Alle klachten die gemeld zijn door roelofse