Klacht: 4 44 pakjes voor eenzelfde adres in Nederland na maanden nog niet geleverd !!

nolantamsin op 17 februari 2021 over Post algemeen in de categorie Post

Ik bestelde 2 verschillende pakketjes met een kerstgeschenk voor vrienden in Ridderkerk in Nederland
Ze zijn op de hoogte van die verrassing, maar hun pakje’s worden nog steeds niet bezorgd, alhoewel ze al heel lang in Nederland zitten( zie tracking).
De 2 pakjes zijn te tracken tot de aankomst in Nederland, den Haag.
Zijn verstuurd vanaf usa met dhl e commerce,
daarna vanaf NEDERLAND doet Post nl de eindaflevering.
De 2 pakketjes kwamen aan op 21 en 28 December 2020, maar zijn op heden 17 Februari 2021, nog steeds niet geleverd aan de bestemmeling in Ridderkerk !!
Ik heb hiervan melding gemaakt aan de shop, zij stuurden onmiddellijk een nieuwe zending van 2 pakketjes ter vergoeding voor het zogezegde verlies in Nederland,
maar nu komen deze RESEND pakketjes wéér niet aan !
Ze zijn aangekomen in Den Haag het sorteercentrum op 28.01.2021.
Ze zijn weer nog niet geleverd aan de bestemmelingen in Ridderkerk !

Het gaat hier dus nu al om 4 verschillende pakketjes met exact dezelfde inhoud die niet worden afgeleverd aan de bestemmeling.

Ik geef u de tracking gegevens van pakketten door: Shipped
20:16:01_11/12/2020

pakje 2
GM275303853114474916

Resend pakje 2
GM275303853114736020

Deze dhl service werkt samen met post nl, post nl doet de eindlevering, kunnen deze pakjes allemaal nog bij de douane zitten?
ze hebben geen waarde boven de 22 euro, ? of waar zijn ze beland?
De shop kan geen updates geven, onderzoek door hen is onmogelijk, kunnen jullie aub nagaan wat er met die 4 pakketten is gebeurd intussen!! waar zijn ze en wanneer gaan ze nu geleverd worden?
bedankt om dit na te kijken zo spoedig mogelijk !
dit is een klacht !!
ik vraag uitdrukkelijk om een onderzoek op te starten of het aub na te gaan!
pakje 2 RESEND
GM275303853114736020

Post nl moet onderzoek doen waar de 4 pakjes zijn gebleven !
ze kunnen niet zomaar verdwijnen !
zelfde inhoud voor zelfde bestemmeling !

Ik ben pas tevreden als mijn geschenken in die 4 pakjes bij de mensen in Ridderkerk zijn afgeleverd.door jullie postbode!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nolantamsin