Klacht: 3x monteur geweest en cv ketel is niet gemaakt zonder warm water en verwarming

meida EL op 10 december 2021 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

vaak gebeld naar kemkens. en monteurs zijn al een paar keer geweest. en niks word verholpen. je belt weer maar krijgt te horen dat ze niet meer komen pas na het weekend. ik zit bijna 2 weken zonder warm water en verwarming.. telefonisten zijn ook qua klantvriendelijkheid ver te zoeken. leggen de hoorn neer als ik ze vraag waarom de monteur niet kan komen? voor het weekend nog?? krijg als antwoord ze komen niet. ook was ik gewoon thuis en dit keer geen monteur gezien of gehoord. mijn deurbel doet het gewoon maar monteur laat doodleuk een briefje achter dat hij is langsgeweest. niks geen bel gehoord. Ik word letterlijk in de kou gezet. Nog nooit zo een bedrijf meegemaakt wat een probleem als een cv ketel niet kan worden opgelost. zo vaak monteur geweest en niks verholpen. wat een communicatie. klant in de kou en meer frustraties verder.

dat ze voor het weekend vakkundig mijn cv kunnen maken zodat ik warm water tot beschikking heb en niet in de kou zit met mijn 2 kids.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 13 december 2021 om 11:42 geantwoord

Geachte mevrouw,
Op de eerste plaats onze excuses voor het vervelende verloop van omstandigheden van afgelopen week. Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken maar kreeg geen gehoor. Vandaar dat ik u via deze weg bericht. Vanochtend is onze monteur bij u geweest en heeft de storing met succes opgelost. Wij vertrouwen u erop dat onze dienstverlening in de toekomst goed zal blijven verlopen.
Kemkens

Alle klachten die gemeld zijn door meida EL