Klacht: 3x levertijd uitgesteld

op 31 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Levering zou afgelopen vrijdag 28/7 plaatsvinden tussen 09.00 en 13.uur. Speciaal voor vrij genomen van mijn werk. Om 11.24 uur mail met het verzoek een nieuwe transportafspraak te maken omdat er iets mis gegaan is in de planning. Nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag 29/7 tussen 18.00 en 22.00 uur. Wederom een mail om 15.33 uur met dezelfde boodschap en het verzoek een nieuwe afspraak te maken. Gedaan voor maandag 31/7 tussen 18.00 – 22.00. En het laat zich al raden. Wederom een mail nu van Wehkamp dat er een sorteerfout is gemaakt en dat levering niet plaats kan vinden.Vervolgens gebeld met Dynalogic en er kan nog geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik weet niet wie er daar op de planning zit, maar die zou ik ontslaan! Ik ben echt zwaar geirriteerd door deze gang van zaken. Foei! Aanstaande woensdag 2/8 moet ik opgenomen worden in het het ziekenhuis en donderdag ben ik weer thui v.a. 17.00 uur. Ik hoop dat poging 4 nu wel gaat lukken.

Donderdag 3/8 leveren na 17.00 uur en een compensatie voor opnemen van een vakantiedag in de vorm van een geldelijke vergoeding

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:13 geantwoord

Geachte mevrouw Stegeman,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Anstegeman