Klacht: 3e keer geen post ontvangen….!!!!!!!

Binkie1959 op 01 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 1 december 2012

Een gezin uit Waalwijk heeft herhaaldelijk geen post ontvangen van hun zoon, die hen rekeningen toestuurt voor zijn bouwbedrijf. Dit is nu de derde keer dat zij geen post ontvangen en zij vragen zich af waar de ontbrekende post blijft. Ze hopen op een antwoord van PostNL.

Mijn Klacht:

Geachte Hr mevr….

Onze zoon heeft een bouw bedrijf en is bij ons aan t verbouwen.
Mijn klacht is nu dat hij de rekeningen met de post naar ons toestuurt….
Wij hebben nu al voor de 3 e keer geen post van hem ontvangen….
We snappen er helemaal niets van maar zouden wel graag willen weten waar de post blijft die wij niet ontvangen.
Met vr groet hopen wij een antwoord van U te krijgen.

Fam. De Rooij uit waalwijk.

Gewenste Oplossing:

Met iedere oplossing.....!!!!!
Als we er maar van op aan kunnen dat we alle post ontvangen.....
Zou fijn zijn want nu vragen we ons af welke post we nog meer niet ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM