Klacht: 3e keer bundel gekocht met 4GB alweer de 3e keer maar 2GB ontvangen.

op 02 juli 2017 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de 3e keer dat ik het all in one bundel koop van 15 euro van lebara en alweer voor de 3e keer krijg ik 2GB internet en geen 4GB zoals de adverntentie omschrijft. Ik ben het nu zat om steeds mindee MB te krijgen dan waar ik voor heb betaald. Hiervoor kocht ik voorheen 10=20 en daar had ik de indruk van dat zorda je de 10eu hebt opgebruikt wat je hebt betaald je saldo als een open water kraan leeg loopt waardoor ik op de 15eu al in one ben gestapt, hierbij heb ik ook de indruk dat wanneer het eind van de MB’s van het internet inzicht is en ik het extra uit zet het toch binnen 2 dagen op is. Ik heb 1 jaar geleden 2 jaar lang een abonnement gehad en daar ging ik gerust 1 maand met 1GB internet.

Gewenste Oplossing:

Als de 4 GB waar ik al 3x voor heb betaald op me saldo staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JPRSAPAP