Klacht: 3e kaart voor Beekse Bergen

op 22 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb via vakantieveilingen 2 kaarten gewonnen voor beekse bergen.
Ook kon ik een derde kaart vast kopen via vakantieveilingen.
Deze kaart kostte echter 22 euro terwijl de entree in het winterseizoen ( t/m 31 maart) maar 13,50 kost.
Beetje jammer dat ze er zoveel aan moeten verdienen

Het teveel betaald bedrag retour storten

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. De tickets voor de Beekse Bergen zijn in het winterseizoen (t/m 21 maart) inderdaad 15 euro per persoon, en in het zomerseizoen €22,50. Omdat uw bon tot en met 31 maart geldig is, rekenen wij de zomerprijs. Wij houden geen rekening met acties die door het park zelf worden gehouden, zoals de korting voor het online boeken. Wij houden bij al onze veilingen de basisprijs aan, zonder kortingen en dergelijke. De prijzen voor de tickets heeft u ook voor het meebieden kunnen inzien op de website van Beekse Bergen. Dit is voor ons geen reden om over te gaan tot compensatie. Het spijt ons dat wij u hierin niet tegemoet kunnen komen. Wij hopen dat u alsnog veel plezier heeft in het park! Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 22 januari 2014 om 15:05 geantwoord

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik zie dat de geldigheidsduur van uw kaarten tot en met 21 maart 2014 is. Uw bericht is alsnog doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Deze zal de mogelijkheden voor u gaan bekijken. Zodra wij hier meer van weten nemen wij weer contact met u op Met vriendelijke groet, Susan – Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ER100