Klacht: 3daagse reis, maar reel maar 1 dag

op 08 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een 3daagse reis naar Rome gewonnen via GoMundo voor 150 euro. Zij bieden echter een reis aan die op dag 1 vertrekt om 15:30 en op dag 3 al om 07:00 vanuit Rome vertrekt. Formeel zal dit 3 dagen zijn, maar iedereen snapt dat dit absurd is. GoMundo geeft aan dat ze reis goedkoop inkopen en daarom dit er uit komt. Vakantieveiling verwijst telkens naar GoMundo. GoMundo wil echter best schuiven met de tijden, maar dan alleen met betaling van nog meer dan het bedrag waarvoor de reis is gewonnen. Ik heb ze een aantal keren een tegenvoorstel gedaan, maar ze reageren nooit inhoudelijk op mijn mails. Ze melden dan alleen dat zij een tegenvoorstel hebben gedaan, maar dat ik er voor kies daar niet op in te gaan (tegen dus die meer dan dubbele extra prijs). Door de mensen van de klantenservice van zowel GoMundo als vakantieveiling wordt ik overigens prima en zeer correct te woord gestaan, maar inhoudelijk ervaar ik hun aanbod als misleidend en ik voel me echt belazerd. Indien nodig kan ik de verschillende mailwisselingen doorzenden.

Gewenste Oplossing:

Of een terugreis op de 3e dag in het late middaguur of in de avond tegen een meerprijs van maximaal in totaal 35 euro of indien geen ander bod gedaan kan worden, wil ik mijn geld terug omdat zij niet kunnen of willen leveren wat de veiling inhield, namelijk een 3 daagse reis. Dan dus 150 euro terug, svp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Rogier H

1 jaar geleden - boekingsnummer: G-33365 ORDERNUMMER 12817610 (op waardebon) Als u meer informatie nodig hebt, laat het me weten. evt. ook de volledige correspondentie indien nodig. Voor de volledigheid, deze klacht is nog niet opgelost. Groet, Rogier H. 08-07-2016

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Geachte meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zouden graag uw correspondentie willen ontvangen van u en Gomundo om te zien of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Dit kan u sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl. Met vriendelijke groet, Lydia Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 juli 2016 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hierbij een terugkoppeling.

Wij hebben uw klacht nogmaals doorgezet naar de betreffende afdeling en hetzelfde antwoord als eerst ontvangen. U zult de klacht echt neer moeten leggen bij Gomundo. Wij kunnen helaas niet deze veiling annuleren of een andere oplossing bieden.

Het spijt ons oprecht dat wij niets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Rogier H