Klacht: 3 X verkeerde info

op 11 mei 2016 over Gsmeasy.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 9 mei werd mijn bestelling weer meegenomen door AMP omdat het apparaat van de bezorger mijn rijbewijs niet pakte. Gelijk heb ik gebeld om dit te melden en een nieuwe aanvraag werd gedaan met mijn paspoort dit keer. Het zou max 3 dagen duren. En dag erna belde ik om te vragen naar stand van zaken en er werd mij verteld dat er helemaal geen nieuwe aanvraag was gedaan. En er werd leuk verteld dat een annulering wel tot 14 dagen in beslag kon nemen! !!! Ondertussen gebeld naar Tele2 en hun het verhaal uitgelegd. En zelfs na 2 dagen was er helemaal geen nieuwe aanvraag nog binnen volgens hun. Ondertussen kreeg ik een SMS van AMP dat ze volgende ochtend, vandaag dus, tussen 08:24 en 10:24 zouden komen. Ik was er niet en er was ook helemaal niemand geweest want er was ook geen brief of wat dan ook door de bus gedaan. En dan nog, zonder bevestiging van GSMEASY kan AMP niet zomaar eff langswippen zonder dat ik weet waarom. Om kort te sluiten: DRAMAAAAA en gedonder en gezeik en misleidende informatie geven. Ik ben nog steeds fucking HELLIG!!! Hier ga ik nog wel werk van maken. Tele2 is hiervan op de hoogte en zij waren er niet zo vrolijk onder. Mijn bestelling per direct geannuleerd en er wordt never nooit niet meer zaken gedaan met jullie. Mijn omgeving en vriendenkring gaat hiervan ook horen en dit zal jullie reclame niet ten goede komen. Zelfs geen ENE keer heb ik sorry gehoord van hoe slecht jullie informeren en voor de gek houden. Dit krijg nog wel een staartje.

Tevreden? ?????? Over hoe klanten voor de gek worden gehouden? Over hoe SLECHT die info is van jullie? 3 of 4 verschillende lui gesproken van GSMEASY en elke keer kreeg ik wat anders te horen over gang van zaken. BESPOTTELIJK voor woorden. Een gratis telefoon zou mij niet eens meer vrolijk krijgen. ZONDER ABONNEMENT ook nog. Moet heel veel gebeuren voordat ik dit als een misverstand zou kunnen zien. Slecht opgeleide werknemers die klanten niet serieus aan het nemen zijn. Scandalous!!!! Pathetic for words!! Outrageous!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gsmeasy.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gsmeasy.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MrUnheard