Klacht: 3-wegklep met motortje defect Calenta CW4

op 17 oktober 2016 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al na 4 jaar is van de 3-wegklep met motortje defect van mijn Remeha Calenta CW4. Mijn installateur heeft dit onderdeel moeten vervangen. Onacceptabel dat deze kosten voor mijn rekening zouden komen. Met een beroep op 6:185 BW en 7:17 BW. Verkoper en fabrikant dienen dit volgens mij onderliong te regelen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen rekening van de installateur vor deze reparatie/vervanging van het betreffende onderdeel ga ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 18 oktober 2016 om 20:50 geantwoord

Ik heb slechts een advies van Remeha gekregen hoe te handelen inzake een coulanceverzoek. Dit is natuurlijk geen oplossing in de zin van een eindresultaat zoals een (gedeeltelijke) vergoeding van de kosten. Voor mij is de klacht dus nog niet opgelost. Ik zal mij verder tot de installateur richten.

Alle klachten die gemeld zijn door Remehaoplossing