Klacht: 3 uurtjes parkeren de HOOFDPRIJS betalen

op 02 mei 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Ik ben een trouwe parkeerklant, ben echt niet te beroerd om te betalen, sterker nog alle waar naar z’n geld en ieder doet zijn werk.

Maar nu valt mijn mond toch open…. 3 uurtjes parkeren in Tilburg moet ik €16.75 euro afrekenen.
Het moet niet gekker worden!!! Ik ben gewoon perplex.

Normaal tarief hanteren, dan wil ik de rekening betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 05 mei 2017 om 09:01 geantwoord

Beste mevrouw Mol,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u meer kosten heeft gemaakt dan de bedoeling was. Echter gelden bepaalde zones enkel het dagkaarttarief ongeacht de parkeerduur om het kort parkeren in deze zones te ontmoedigen.

Wij zien in uw account dat de parkeeractie is aangemeld met uw inloggegevens door middel van een iPhone. In de app is een pop-up ingebouwd met de melding dat er een dagdeelkaart geldt in deze zone en de betreffende tarieven. U dient hier op 'OK' te klikken om de parkeeractie daadwerkelijk aan te melden. Ook wordt deze informatie gegeven in de zonetitel en bij de tarieveninformatie. Wij willen u adviseren om deze informatie te allen tijde te raadplegen alvorens een parkeeractie aan te melden om dit soort situaties te voorkomen. U kunt de tarieveninformatie vinden onder het 'i' icoon in de app.

Helaas is het niet mogelijk om parkeerkosten achteraf te wijzigen of annuleren, daar wij deze kosten volledig dienen af te dragen aan de betreffende gemeente. Onze excuses voor het ongemak.

Stevie van Maarle
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door SuzanneMol