Klacht: 3 tuinstoelen alvorens beschadigd bij levering

op 18 mei 2020 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Bij het uitpakken van de tuinstoelen, zag ik dat er bij 3 van de 4 tuinstoelen beschadigingen zaten. De tuintafel zelf zag er gaaf uit. De tuintafel en de tuinstoelen waren heel goed en stevig ingepakt. Ik heb van de 3 beschadigde tuinstoelen meteen gefotografeerd en het gemaild aan Intratuin. Toen Intratuin niet na een paar dagen reageerde, heb ik een tweede mail verstuurd, en daarna na nog een derde mail aan ze, na een paar dagen, toen ze nog niet reageerden.
Uiteindelijk heb ik Intratuin gemaild met een klacht, en of ze hierop wilden reageren. Ik heb tot op heden geen reactie op mijn mailtjes ontvangen. Ik vind de tuinset prachtig, maar ik vind het jammer dat Intratuin geen enkele reactie gegeven heeft. Al was het maar, dat ik een sorry hoorde van die krassen en beschadigingen. Want die zaten er al voordat de stoelen waren in gepakt. Ik heb het laten zien aan mijn buurvrouw toen ik ze net uitgepakt had. En ik niet wist wat ik er mee moest. Want ik was en ben blij met de stoelen. Maar dit voelt alsof ik genegeerd wordt en dat de stoelen bewust met krassen ingepakt waren. Ik begrijp door de Carona tijd dat er vertraging zit in mail aan de klant, maar na zoveel herhaaldelijk een mail aan Intratuin met zoveel tijd ertussen, vraag ik me af waarom er geen gehoor wordt gegeven aan mijn simpele vraag.

Ik ben tevreden als Intratuin mijn mail beantwoord en reactie geeft op mijn vraag over de beschadigingen op de 3 tuinstoelen en hier 3 onbeschadigde tuinstoelen voor terug geeft, of anders als dit niet mogelijk is, een korting. En bovenal een reactie, geen reactie vind ik niet klantvriendelijk!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke2020