Klacht: 3 paar schoenen besteld, maar 1 paar ontvangen

op 25 mei 2021 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Eind december heb ik 3 paren schoenen besteld, begin januari kreeg ik 1 paar binnen. Na een week contact opgenomen met JD, telefoon werd niet opgenomen, dus dan maar een online formulier ingevuld, geen reactie, nogmaals het online formulier ingevuld, opnieuw geen reactie. Opnieuw geprobeerd te bellen, opnieuw werd niet opgenomen. Pas een aantal maanden, toen de winkels opengingen kon ik de winkel van JD in den bosch bellen. Eindelijk werd de telefoon opgenomen, die verbond mij door naar de klantenservice van JD. Die zei dat ik een email moet sturen naar JD. Ik stuurde email naar JD met mijn verhaal. Ik kreeg email in het engels terug met de mededeling dat ze mij verder niet kon helpen want volgens JD had ik meteen contact moest opnemen met JD! Goed lezen kunnen ze niet, want dat schreef ik namelijk via email. Volgens hen hebben ze nooit mijn ingevulde formulier ontvangen. Nou, daar heb ik geen goede woorden voor. Schadelijk! Ik ben 80 euro kwijt. Gelukkig zijn die schoenen in de aanbieding, anders ben ik meer geld kwijt. Ik ga nooit meer iets kopen bij JD.

Als ik de overige twee paren schoenen krijg of anders mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door resscy_jalac