Klacht: 3 maanden wachten

Luca Jacobs op 17 december 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

24 oktober heb ik een jurk van €81,88 besteld via JJshouse. Deze betaling is meteen van mijn rekening afgeschreven, maar ik kreeg geen betalingsbevestiging. Vervolgens heb ik meerdere mails gestuurd omtrent de bevestiging van mijn bestelling. Echter hoor ik nu al 3 maanden lang dat de betaling niet door is gekomen bij hun. Vandaag heb ik gebeld met de bank om te achterhalen of mijn betaling door was gekomen en zij zeggen dat hij sowieso bij GlobalCollect is aangekomen en dat ze niet kunnen achterhalen of het geld verder is gekomen of niet. Daarnaast heb ik de bestelling geannuleerd, maar nu kan het geld ook niet terug worden terug gestuurd want dat hebben ze nog niet binnen. Kortom alles loopt vast bij GlobalCollect en zij zijn niet te bereiken.

Mijn geld terug zou natuurlijk de beste oplossing zijn en ieder geval contactgegevens.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 17 december 2021 om 16:20 geantwoord

17-Dec-2021 De heer Jacobs per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Luca Jacobs