Klacht: 3 maanden meegedaan vanwege prijsgarantie, niks gewonnen

op 04 juli 2017 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

Ik ben telefonisch benaderd door Kickoff, dat ik geselecteerd was om mee te doen met de altijd prijs loterij.
Ik zou gegarandeerd een prijs winnen binnen 3 maanden.
Nou ik heb op 1 juli 2017 opgezegd, en gezegd dat ik mijn inleg terug wilde omdat ik niks gewonnen had.
En dan krijg ik ineens een terugkoppeling per mail, dat ik wel een prijs heb gewonnen en dat deze per post naar mij onderweg is.
Ik vind het heel raar dat ik, nadat ik de loterij heb opgezegd ineens uit het niks wel een prijs heb gewonnen.
IK geloof er niks van, temeer omdat waar ik de prijs gewonnen had, nergens vanaf wist.
Dus dit is fake.
Ik wil mijn inleg terug, onndertussen hebben ze de 4e maand ingehouden, want dit is oplichterij.
Mochten ze dit niet doen dan ga ik hier aangifte van doen en stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.

Oplossing is als ik mijn geld terug krijg, want die reis daar geloof ik niet in.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floppy10