Klacht: 3 maanden betaald via dit bedrijf voor essent

op 11 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 3 maanden via globale collect betaald voor essent 2 x 72 euro en een maal 75 euro dit is niet aan gekomen bij essent

Als het geld wordt door betaald naar essent en dat hun de extra kosten op hun nemen 3 x 20 euro plus 175 extra kosten

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 juni 2018 om 10:18 geantwoord

14-Jun-2018 De heer en mevrouw Palland per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij een van deze afschrijvingen hebben verwerkt en voor de andere betalingen en bewijs van betaling gevraagd, zodat wij deze kunnen terug storten. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Heeft op 14 juni 2018 om 10:43 geantwoord

Dat het wordt terug betaald zeker akkoord alleen ik wil dat hun mijn extra kosten betalen van 60 +175 omdat door hun ik deze heb gekregen en er niets aan kon doen als ze meteen hadden terug gestort wa's er niets aan de hand geweest
Ik wil gewoon dat zij dit betalen dan is het voor mij opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Sanpal