Klacht: 3 maal niet scheepsrecht bij dynalogic

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zeer slechte service. Tot 3 maal toe is de levering niet gelukt. 1x gecancelled om onbekende redenen, 1x gecancelled door een netwerk storing, en 1x zijn ze gewoon niet komen opdagen zonder enkel bericht. Belachelijk!
Telefonisch zijn er immense wachttijden voor belachelijke belkosten. En bij het sturen van een e-mail heb ik daadwerkelijk de volgende tekst teruggekregen:
“Momenteel is het bij Dynalogic drukker dan normaal waardoor wij niet de service kunnen bieden die u normaliter van ons mag verwachten.
Dit heeft helaas als resultaat dat wij de door u gestuurde mail niet kunnen behandelen.”

Mijn pakket wordt bezorgd, op een door mij gekozen moment. Er worden geen afspraken meer gemaakt die door Dynalogic worden gecancelled.
Bij een volgende foutieve afspraak of levering die langer dan een week van nu duurt, verwacht ik een tegemoetkoming.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:19 geantwoord

Geachte heer den Blanken,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:28 geantwoord

Dynalogic heeft 6 keer een levering gepland waarvan ze 5x niet zijn opdagen. Heeft mij veel stres opgeleverd.
Dynalogic heeft absoluut niet gereageert op telefonisch bericht of mailcontact. Ze hebben mij als klant volledig genegeerd en de aanbieder van mijn bestelling ook nog eens een slechte naam gegeven.
Samengevat: een dikke onvoldoende voor dynalic en zeker geen aanrader. Jammer dat je meestal je pakjesbezorger zelf niet kunt kiezen.

Ik heb mijn bestelling overigens uiteindelijk wel ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdenblanken