Klacht: 3 keer een beschadigde kastdeur bezorgd gekregen

op 07 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Bij IKEA heb ik twee garderobekasten gekocht. Ik heb zelf de onderdelen in de winkel bij elkaar gezocht en laten bezorgen omdat het niet in mijn auto pastte. Het laten bezorgen kostte me 39,95 euro. Een paar dagen later werd het bezorgd en een van de kastdeuren was flink beschadigd aan de voorkant. Ik heb de volgende ochtend IKEA gebeld en weer een paar dagen later zouden ze een nieuwe deur komen brengen. Helaas was deze nog erger beschadigd! De doos was zelfs helemaal opengereten en nat. Het zag er niet uit. De bezorger zei dat ik voor weer een nieuwe deur een specifieke afspraak kon maken voor een bepaald tijdstip zodat ik niet weer een tijdvak van 4 uur hoefde te wachten op de bezorging. Dus ik heb weer gebeld, en het uitgelegd. De dame van IKEA zei dat ik geen specifieke tijd kon afspreken, dat ik valse informatie had ontvangen van de bezorger en dat ze een notitie zou maken dat de bezorgers zorgvuldiger om moesten gaan met de spullen. Ze wist zeker dat de derde keer goed zou gaan. Weer een paar dagen later zouden ze voor de derde keer komen. Ik moest dus weer 4 uur lang thuis blijven en iets regelen met mijn werk om te wachten op de bezorgers. En ja hoor..de deur was WEER beschadigd. Het is een kleinere beschadiging dan de vorige, maar ik vertrouw totaal niet meer op een goedee bezorging van IKEA. Ik ben zeer teleurgesteld en ga nooit meer iets laten bezorgen van IKEA. Ik denk er over om alles te retourneren zodat ik al mijn geld terug krijg voor de hele bestelling, maar de dame van IKEA zei dat dit dan ook weer geld zou kosten om alles op te laten halen. Dus dan heb ik 39,95 betaald voor het bezorgen van kapotte spullen en dan moet ik nog eens zo’n bedrag gaan betalen omdat ik van de spullen af wil door de slechte bezorgservice van IKEA. Ik ben zeer teleurgesteld en het heeft mij erg veel tijd, energie en belkosten gekost.

Ik zou tevreden zijn als ik 39,95 euro terugkrijg, want ik vind het schandalig dat ik betaal voor deze slechte service.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WisTiff