Klacht: 3 jaar lang premie betaald voor een iPhone-verzekering, recht op iPhone leentoestel, krijg een Samsung uit de vorige eeuw

op 28 januari 2014 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb 3 jaar lang keurig premie betaald. Nu ging mijn telefoon uit het niets niet meer aan. Naar de t-mobile winkel geweest. Die raadde aan pro assist te bellen. Zij hebben mijn verzekering nog even bekeken en zagen dat ik recht heb op een iPhone-leentoestel. Wat krijg ik: een Samsung uit de vorige eeuw. De volgende dag nog maar even met pro assist gebeld. Mevrouw, kunt u bellen? Ja. Dan kunnen wij niks voor u doen. Ze ontkennen glashard dat ik recht heb op een iPhone leentoestel.
Wat ik bij andere mensen als klacht ook zag, is veel oude telefoons, ik vraag me af of iemand überhaupt wel een iPhone als leentoestel krijgt. Tegenwoordig staat alles in je telefoon, agenda, foto’s, whatsapp. Het leentoestel wat ik kreeg krijgt whatsapp niet eens geïnstalleerd.
Vervolgens gaat het ook nog eens 3 weken duren, als het niet langer is…

Een iPhone 4 als leentoestel krijgen ipv een Samsung uit de vorige eeuw zonder handleiding
Doen wat ze zeggen dat ze doen in allerlei contracten
Vriendelijke afhandeling, ik heb de premie niet betaald om afgescheept te worden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelinevandermaas