Klacht: 3 jaar lang pesterijen

op 13 maart 2020 over Gemeente Deventer in de categorie Gemeente

al 3 jaar lang probeert de gemeente deventer een machtsspelletje over de rug van mij zieke vrouw te voeren aanvragen die niet behandeld of onbehoorlijk behandeld worden voorts tijdens bezwaar commissie valse papieren overleggen gewoon ronduit zeggen dat je vrouw wel erg veel kost (werkelijk ongehoord) dit heeft er toe geleid dat wij geen andere keus hadden dan alle hulp middelen in televeren (scootmobiel,traplift) waardoor mijn vrouw vanaf heden aan huis gekluisterd is en op de bank zal moeten slapen

kijk je kan een filmtheater bouwen wat miljoenen kost en waar niemand in deventer op zit te wachten maar dit mag nooit en te nimmer te kosten gaan van hulpbehoevende dus ga de gemeente en afd wmo vragen om mensen die het echt nodig hebben te helpen (voor ons is het helaas te laat)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Deventer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Deventer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjp