Klacht: 3 golvende fotoboeken

op 01 juli 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik heb een Premium quality fotoboek (geen glans) van 120 pagina’s ontvangen dat behoorlijk golvende pagina’s had. 1e keer gebeld met Albelli en er werd zsm een nieuw gestuurd. Het 1e hoefde ik niet terug te sturen. Nieuwe boek was ook weer golvend. Weer gebeld met Albelli en er werd weer een nieuw (3e) boek gestuurd en…dat was ook weer golvend. Vandaag 1 juli gebeld met Albelli (Rebecca) en voorgesteld om dan maar op kosten Albelli een hoogglans uitvoering te sturen op hun kosten omdat hoogglans misschien minder gevoelig voor vocht is. Daar gaat men niet mee accoord. Men wil wel voor de 4e keer gaan kijken om nu wel een goed boek te leveren. Als ik daar geen vertrouwen in had kon ik mijn geld terug krijgen. Dat laatste wil ik niet want er zijn heel veel uren in het samenstellen van een 120 pagina boek gaan zitten !!! Ik heb ook boeken van andere fotofabrieken die wel glanzend zijn en niet golven dus vandaar mijn voorstel voor een glanzende uitvoering.

Terwijl ik dit bericht intyp kriig ik per mail als reaktie van Albelli dat men ivm de weersomstandigheden niet in staat is om op korte termijn een goed platliggend Premium boek te leveren !!! Men bied niet aan om een hoogglans Premum platliggend te leveren maar wel 3 andere opties waar ik niet tevreden mee ben ! Ik wil gewoon een goed boek ! Er zat heel veel werk in ! Ik mag wel een ander soort boek bestellen met een korting van 25% dus dan moet ik zelf nog 75% betalen ! Dat vind ik niet echt coulant ! Ik wil eventueel wel naar een andere uitvoering kijken maar daar absoluut niet extra voor betalen. Zie onderstaande mail met voorstel van Albelli van vandaag:

Beste meneer Willems,

U heeft al drie fotoboeken met golvende pagina\'s ontvangen. In verband met de weersomstandigheden kunnen wij op korte termijn geen fotoboek leveren waarbij er een garantie is dat dit niet nogmaals zal voorkomen.

Wij bieden u het volgende aan:

1. Wij storten 50% van het bedrag terug.
2. U maakt gebruik van de \'niet tevreden, geld terug\' garantie.
3. U kunt hetzelfde fotoboek opnieuw te bestellen, zonder Platliggend Premium. Hiervoor krijgt u een kortingscode toegestuurd van 25%.

Rebecca
Albelli Klantenservice
aan om 50% te retournerZie onderaan de reaktie.
Ik vind dat er onderhand na 3 golvende boeken wel een coulance mag zijn door een hoogglans uitvoering op kosten van Albelli te ontvangen. Met hoogglans is de kans op golven bovendien misschien minder omdat dit mogeilik minder gevoelig is voor vocht. Dit weekend heb ik een feestje en dan wil ik trots dit boek laten zien maar ik vermoed dat er dan niemand van de gasten ooit een Albelli boek gaat bestellen.....Rebecca van Albelli zou me vandaag gaan mailen hoe ze me wel een goed matglans boek kunnen leveren want het was maar een tijdelijk probleem. Indien ik hoogglans wil moet dat op eigen kosten.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 20 juli 2016 om 13:18 geantwoord

Beste meneer Willems,

Het spijt ons dat uw fotoboek niet naar tevredenheid bij u is aangekomen en dat we niet eerder gezamenlijk tot een passende oplossing zijn gekomen. We hebben telefonisch contact met u gehad en hebben u een nieuw fotoboek kunnen aanbieden met als extra optie hoogglans.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via https://albelli.be/help/neem-contact-op

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Albelliklacht