Klacht: 3 boxsprings gekocht helaas ontevreden

op 13 mei 2020 over Totaalbed in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben 3 boxsprings gekocht met topper
Dekbed overtrekken ,dekbed etc
Veel klachten over matrassen en toppers gehad
Jammer want moest voor alles zo €5000
Voor betaald!
Gaat mij niet om het geld maar ben totaal niet tevreden
Naden gingen los werdtpuizerig rits etc
Ben er moe van geworden om telkens maar te bellen!!
Resultaat nieuwe matrassen en toppers kopen
Echt wegegooit geld jammer genoeg

Ben pas tevreden als toppers worden vervangen
Zonder nog extra bijbetaling!!!
Slaap niet goed dat is jammer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Totaalbed over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Totaalbed in behandeling genomen

Bericht van Totaalbed

4 maanden geleden - Beste mevrouw Aker,Dank u wel voor uw feedback. De topmatrassen die u heeft gekocht in 2016 zijn inmiddels 4 jaar oud. In de afgelopen 4 jaar hebben we de gemelde problemen gelukkig voor u mogen oplossen. De garantie op onze topmatrassen is 3 jaar; deze is helaas verlopen. De gemiddelde levensduur van een topmatras is ca 5 jaar. Wat vervelend dat u niet meer lekker slaapt op uw topmatrassen. Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, kunnen we met u meedenken wat hierin de mogelijkheden zijn.Hartelijke groet, team klantenservice totaalBED.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Totaalbed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Totaalbed

Heeft op 14 mei 2020 om 17:08 geantwoord

Beste mevrouw Aker,

Hartelijke groet, team klantenservice totaalBED.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr aker