Klacht: 3 bestelde lepels niet aangekregen

op 23 juli 2015 over Kellogg's in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14/05/2015 3 mails gekregen dat mijn lepels bijna thuis zijn, maar heb ze nog altijd niet gekregen. Een lepel die ik weken later heb besteld is al wel aangekomen.
Dit zijn de bestelnummers : 100929861A, 100930248A, 100930012A

Gewenste Oplossing:

Ik had deze graag nog aangekregen, aangezien we hier 9 verpakkingen voor hebben gekocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kellogg's

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kellogg's nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Véronique Pauwels