Klacht: 2x voedselvergiftiging door small wrap honing mosterd

op 17 september 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik heb een aantal jaren geleden al een keer een voedselvergiftiging gehad van een wrap. Ik had toen weleens de gewoonte om sochtends een wrap te halen, maar die dag was toevallig ook mijn eerste werkdag als serveerster. Nadat ik de wrap had gegeten was er niet meteen iets aan de hand maar na een uur of twee werd ik misselijk. Rond een uur of vier kon ik het niet meer houden en moest ik meerdere malen overgeven en kon toen ook niet meer werken. Ik heb toen de hele avond en volgende dag moeten overgeven , water kon ik niet eens drinken. Na twee dagen kon ik gelukkig soep eten. Ik ben toen terug naar mc donalds gegaan maar de manager zei dat je geen voedselvergiftiging kunt krijgen binnen 24 uur.. Later las ik op internet dat dat dus juist wel is.. Vorige maand besloot ik na maanden weer is een wrap te halen en was het weer zover. Gelukkig niet zo erg als de eerste keer, maar wel erg vervelend! Allebei deze dingen kwamen door het zelfde restaurant. Mc donalds WC Woensel in Eindhoven.

Als ik een schadevergoeding en excuses krijg plus dat MC donalds wc woensel ectra gecontrolleerd wordt op hygiëne.. Want ik denk dat het aan het restaurant ligt en zij geven er niks om.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donnnnn