Klacht: 2x gedeactiveerde pre-paid telefoonnummers met 1x 110 euro beltegoed en 1x 95 eruo beltegoed

op 20 februari 2018 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Wij wonen op Curacao en al zeker 7 jaar hebben wij pre-paid nummers van Lebara. En al 7 jaar waardeer ik elk half jaar ons beltegoed op en als we naar Nederland op vakantie gaan (1x per 2 jaar) dan gebruiken we die nummers (met beltegoed wat we daar ook elke keer weer aanvullen met een data tegoed). Geen probleem tot nu toe. Ook geen melding (tot een klein half jaar geleden) dat we vaker op moeten waarderen.
Nu gaan we per half April van 2018 terug verhuizen. Eerst 6 maanden naar België en dan defenitief naar Nederland. Ik wilde onze nummers opwaarderen omdat het half jaar bijna om is en nu kom ik erachter dat de nummers beiden zijn komen te vervallen en ons beltegoed van totaal ruim 200 euro ook weg is. Heb contact opgenomen met Lebara maar ze zeggen dat we elke 3 maanden moeten opwaarderen of het nummer moeten gebruiken. Dat laatste is ook een probleem aangezien we hier met Lebara niet op een mobiel netwerk aangesloten kunnen worden. Ze zeggen dat ze ons sms’jes hebben gestuurd maar aangezien ons probleem met het netwerk alhier, staat de telefoon met de Lebara nummers dus uit want we kunnen er weinig mee. Nooit geen probleem geweest dat het uit stond en hebben dus geen weet gehad dat we op moesten waarderen….Geloof me, anders hadden we dat meteen gedaan.
Ik kan wél op een verkooppunt een simkaart kopen en dan ons nummer weer laten activeren maar het beltegoed blijft kwijt aldus de medewerken via facebook messenger.
We zijn dus zonder pardon onze 200 euro kwijt……overbodig om te melden dat we ontzettend kwaad zijn.

Ik ben tevreden als we onze nummers terug hebben en wel met beltegoed. Ik heb namelijk voor onze honden al penningen laten maken met ons (lebara) nummer erop. Maarja, dat is het minste probleem.
Of als ze het beltegoed op mijn rekening terug storten is het ook goed....
Kortom we willen ons zuurverdiende geld gewoon terug......

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique van Teeffelen