Klacht: 2x gebeld

op 26 september 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

de 1e keer mocht er gebeld worden omdat ik dat had aangegeven bij een aanbieding.
de 2e keer-2 dagen na de 1e keer- mocht de Lotto me niet bellen, maar deed dat toch.
Degene die belt, noemt alleen zijn of haar naam en begint meteen heel snel een verhaal af te draaien dat je met moeite kunt onderbreken (ik wil graag weten van welke organisatie hij of zij is). Dit wordt niet gezegd en het verhaal gaat verder. Weer onderbroken en met veel moeite kom ik eindelijk te weten dat ik met de Lotto spreek. Volgt weer een heel lang verhaal, ik wil graag weten of het me geld gaat kosten. Geen antwoord. Zo gaat het verder en als ik dan 3 keer zeg dat ik niet mee wil spelen, wordt er op een onbehoorlijke manier een eind aan het “gesprek” gemaakt.

als ze me niet meer bellen, ik sta ingeschreven in het Bel-me-niet register.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 26 september 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte mevrouw Kruseman,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
wat vervelend dat u de wijze waarop getracht is u als speler te werven, door u als zeer onprettig is ervaren.
Uiteraard betreuren wij deze reactie en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Het is ons er alles aan gelegen om onze (mogelijke) spelers zo correct mogelijk van dienst te zijn en ondanks een wervingspoging, de vrije keuze te laten tussen wel- en niet meespelen. En in deze uiteraard klantvriendelijk en beleefd te blijven.
Uw melding wordt daarom gerapporteerd en zal worden meegenomen in de aansturing van deze medewerker.
Wij zullen u uit ons belsysteem verwijderen, dit heeft een verwerkingstermijn van een aantal weken. Let er wel op dat als u nogmaals toestemming geeft om gebeld te worden met een aanbieding wij u mogen bellen, ondanks uw inschrijving bij het bel-me-niet-register.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Nederlandse Loterij, afdeling klachten

Heeft op 26 september 2017 om 15:07 geantwoord

Ik werd net weer gebeld door de Lotto, zo heeft een excuus van Lotto geen zin

Bericht van Lotto

1 maand geleden - Geachte mevrouw Kruseman, Wat vervelend dat u net weer gebeld bent. Echter zoals in het voorgaande bericht staat aangegeven, heeft het verwijderen van uw telefoonnummer uit ons systeem een verwerkingstijd van een aantal weken. Met vriendelijke groet, Nederlandse Loterij, afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door swallow