Klacht: 2x betalen

op 07 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na betaling meldingen krijgen om het nog een keer te betalen is volgens mijn al fraude

Gewenste Oplossing:

klant af e-mails gestopt zijn

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer Jansen, Helaas kan ik via het e-mailadres: xloverjan@hotmail.com geen mislukte betaling vinden, waardoor er ook geen factuur verzonden is. Via welk e-mailadres ontvangt u de herinneringen? Dan kijk ik e.e.a. voor u na. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats\\'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door djadelaar