Klacht: 2x betaald voor zelfde pakeeractie

op 03 juni 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Vorige week parkeerde ik in Amsterdam. Er was geen paal in de buurt en op mijn parkmobile was het ook niet helder welke paal
Ik moest kiezen. Ik had eerst voor de ene gekozen maar die pakte parkmobile niet. Toen koos ik voor ernaast. Ik heb me netjes afgemeld na 3 uur en een paar minuten. Toen ik later op de dag een appje kreeg dat er nog een actieve actie was heb ik die ook afgemeld. Ik bleek op beide palen ingelogd met hetzelfde kenteken. Helaas heb ik nu ruim 25 euro teveel betaald. Parkmobile, hoe kon dit gebeuren? Ik verzoek u vriendelijk dit recht te zetten.
Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Anna

Gewenste Oplossing:

Als parkmobile mij het ten onrechte het betaalde bedrag vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 04 juni 2021 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anna,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen!

Ik zie echter dat je inmiddels contact hebt gehad met onze Helpdesk en ga er vanuit dat het hiermee is afgehandeld.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je uiteraard weer contact met ons opnemen.

Fijne dag gewenst en met vriendelijke groeten,

Customer Service Parkmobile ^WK

Alle klachten die gemeld zijn door Anna uit haarlem