Klacht: 2x betaald voor een keer verzenden

op 27 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uw site werkt niet goed. Ik werd er bij het betalen via Paypal de eerste keer uitgegooid. Het leek erop dat ik niet betaald had, terwijl ik dacht wel betaald te hebben.
Alle gegevens waren weg terwijl ik gewoon ingelogd was.
vervolgens nog een keer via Paypal betaald en ja toen lukte het wel.
Nu heb ik ineens 2 labels voor hetzlfde pakje en twee keer betaald.

Ik ben goed in automatisering, dit was een fout van jullie site en ook kan ik onder klantenservice niet iets vinden om Kiala over mijn klacht te mailen en om restitutie het teveel betaalde te vragen.
Ik heb nu 2 labels van 2x 3,95 terwijl ik maar 1 pakje wil verzenden

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
1. 1x betaalde verzending € 3,95 terugstorten

2. Gewoon een mail adres waar je naar toe kan mailen bij vragen

3. Voorkom zulke storingen bij betalen op de site zodat Ik mijn label kan printen en niet nog en keer moet betalen om een label te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrow